Supernova - Aku Yang Akan Pergi Skip to main content

Kunci Gitar - Dermaga Biru - Thomas Arya FT. Elsa Pitaloka

 

Supernova - Aku Yang Akan Pergi



Perih hati menjalani
Sedih tak pernah berhenti
Hati terus kau sakiti
Perasaan ini kau bodohi
Dimana dirimu
Yang mencintai aku
Sepenuh hati

Aku yang akan pergi
Bila kau enggan memilih
Cintaku ini
Bukan seperti tempat
Persinggahanku

Hati terus kau sakiti
Persaan ini kau bodohi
Dimana dirimu
Yang mencintai aku
Sepenuh hati

Aku yang akan pergi
Bila kau enggan memilih
Cintaku ini
Bukan seperti tempat
Persinggahanku
Ho...o...o

Music :

Aku yang akan pergi
Bila kau enggan memilih
Cintaku ini
Bukan seperti tempat
Persinggahanku...hooo

Aku yang akan pergi
Bila kau enggan memilih
Cintaku ini
Bukan seperti tempat
Persinggahanku...hooo

Comments

Popular posts from this blog

Chord Guitar - Nusantaraku - Jamal Mirdad

  Intro : F Bb C F Bb C F Bb C F Bb C

Chord Guitar - Pergi Tanpa Berita - The Mercy's

Chord Guitar : Hati Yang Luka - Obbie Messakh