Arie Koesmiran - Setulus Hatimu Semurni Cintamu Skip to main content

Kunci Gitar - Dermaga Biru - Thomas Arya FT. Elsa Pitaloka

 

Arie Koesmiran - Setulus Hatimu Semurni Cintamu






















Tak sekali aku ingin
Tuk menghianati cintamu
Setulus hatimu semurni cintamu
Sayang percayalah aku

Engkau kan ku sayang
Selama hidupku
Sayang percayalah aku

Tiada bintang dan rembulan
Ku berjanji setia selalu
Setulus hatimu semurni cintamu
Sayang percayalah aku

Engkau kan ku sayang
Selama hidupku
Sayang percayalah aku

Usah menangis oh sayang
Usaplah airmatamu
Tak sekejap pun ku tinggalkan
Aku milikmu selamanya

Tiada bintang dan rembulan
Ku berjanji setia selalu
Setulus hatimu semurni cintamu
Sayang percayalah aku

Engkau kan ku sayang
Selama hidupku
Sayang percayalah aku

Usah menangis oh sayang
Usaplah airmatamu
Tak sekejap pun ku tinggalkan
Aku milikmu selamanya

Tiada bintang dan rembulan
Ku berjanji setia selalu
Setulus hatimu semurni cintamu
Sayang percayalah aku

Da...da...da...da...da...da

Popular posts from this blog

Chord Guitar - Nusantaraku - Jamal Mirdad

  Intro : F Bb C F Bb C F Bb C F Bb C

Chord Guitar - Pergi Tanpa Berita - The Mercy's

Chord Guitar : Hati Yang Luka - Obbie Messakh