Lirik : Senja Kelabu - The Favourites Group Skip to main content

Kunci Gitar - Dermaga Biru - Thomas Arya FT. Elsa Pitaloka

 

Lirik : Senja Kelabu - The Favourites Group

 














Suatu hari diawal senja
Aku duduk sendiri
Aku memandang jauh ke sana
Masa depan yang sepi

Kini tiada lagi
Kasihmu yang suci
Bagai sekuntum bunga
Layu tak berseri

Selama hidup aku sayangi
Seorang gadis remaja
Aku serahkan hati yang suci
Kini dia telah pergi

Music :

Bagai sekuntum bunga
Yang layu tak berseri lagi

Selama hidup aku sayangi
Seorang gadis remaja
Aku serahkan hati yang suci
Kini dia telah pergi

Kini tiada lagi
Kasihmu yang suci

Bagai sekuntum bunga
Layu tak berseri

Senja yang cerah jadi kelabu
Bila ingat padamu
Serasa nyeri hati
Yang luka karena cintanya

Comments

Popular posts from this blog

Chord Guitar - Nusantaraku - Jamal Mirdad

  Intro : F Bb C F Bb C F Bb C F Bb C

Chord Guitar - Pergi Tanpa Berita - The Mercy's

Chord Guitar : Hati Yang Luka - Obbie Messakh