Salam Rindu - Wali Band Skip to main content

Kunci Gitar - Dermaga Biru - Thomas Arya FT. Elsa Pitaloka

 

Salam Rindu - Wali Band

 








Huwo...huwo
Huwo...hehehem

Ku bertanya pada malam
Ku bertanya pada bintang
Sedang apa kau 
Duhai sayangku

Disini angin menyampaikan
Salammu salam sayang
Salam sayang
Salam sejuta cinta
Dan rindu

Sabar sabar sabarlah
Sayangku
Semua ini kan
Cepat berlalu

Sebutlah namaku
Disetiap napasmu
Ku kan datang
Kepadamu sayang
Ohohoho

Panggil panggil aku
Segenap rasamu
Dan rasakan aku
Membelaimu

Pejamkanlah matamu
Dan kau tenangkan hatimu
Dan kau rasakan
Aku memelukmu

Sabar sabar sabarlah
Sayangku
Semua ini kan
Cepat berlalu

Sebutlah namaku
Disetiap napasmu
Ku kan datang
Kepadamu sayang
Ohohoho

Panggil panggil aku
Segenap rasamu
Dan rasakan
Aku membelaimu

Sebutlah namaku
Disetiap napasmu
Ku kan datang kepadamu
Sayang

Panggil panggil aku
Segenap rasamu 
Dan rasakan ak
Membelaimu

Sebutlah namaku
Disetiap napasmu
Ku kan datang kepadamu
Sayang
Ohohoho

Panggil panggil aku
Segenap rasamu...hu
Dan rasakan aku
Membelaimu

Comments

Popular posts from this blog

Chord Guitar - Nusantaraku - Jamal Mirdad

  Intro : F Bb C F Bb C F Bb C F Bb C

Chord Guitar - Pergi Tanpa Berita - The Mercy's

Chord Guitar : Hati Yang Luka - Obbie Messakh