Kereta Malam - Juwita Bahar Skip to main content

Kunci Gitar - Dermaga Biru - Thomas Arya FT. Elsa Pitaloka

 

Kereta Malam - Juwita Bahar















Ayoyoyo...
Kereta malam
Bersama Juwita Bahar
Segera berangkat
Kemon...

Pernah sekali aku pergi
Dari Jakarta ke Surabaya
Untuk menengok nenek disana
Mengendarai kereta malam

Juk ijak ijuk ijak ijuk
Kereta berangkat
Juk ijak ijuk ahao
Hatiku gembira

Juk ijak ijuk ijak ijuk
Kereta berangkat
Juk ijak ijuk ahao
Hatiku gembira

Kebetulan malam itu
Cuacanya terang bulan
Ku melihat kiri kanan
Oh indahnya pemandangan

Sayang tak lama
Kantukku datang
Hingga ku tertidur
Nyenyak sekali

Wahai ketika aku terbangun
Rupanya hari pun sudah pagi
Hingga tiada aku sadari
Aku t'lah tiba di Surabaya

Juk ijak ijuk ijak ijuk
Kereta berhenti
Juk ijak ijuk ahao
Hatiku gembira
Juk ijak ijuk ijak ijuk
Kereta berhenti
Juk ijak ijuk ahao
Hatiku gembira

Music :

Kebetulan malam itu
Cuacanya terang bulan
Ku melihat kiri kanan
Oh indahnya pemandangan

Sayang tak lama
Kantukku datang
Hingga ku tertidur
Nyenyak sekali

Wahai ketika aku terbangun
Rupanya hari pun sudah pagi
Hingga tiada aku sadari
Aku t'lah tiba di Surabaya

Juk ijak ijuk ijak ijuk
Kereta berhenti
Juk ijak ijuk ahao
Hatiku gembira

Juk ijak ijuk ijak ijuk
Kereta berhenti
Juk ijak ijuk ahao
Hatiku gembira

Comments

Popular posts from this blog

Chord Guitar - Nusantaraku - Jamal Mirdad

  Intro : F Bb C F Bb C F Bb C F Bb C

Chord Guitar - Pergi Tanpa Berita - The Mercy's

Chord Guitar : Hati Yang Luka - Obbie Messakh