Tulus - Radja Skip to main content

Kunci Gitar - Dermaga Biru - Thomas Arya FT. Elsa Pitaloka

 

Tulus - Radja











Hu...u...u...u...u...u

Kekasih aku tak mengerti
Apa yang ada didalam hatimu
Kau diam kau tersenyum padaku
Disaat aku salah

Jangan pernah dustai hati
Apabila memang
Sudah tak cinta lagi
Percuma bila terus bersama
Pastikan terpisah

Tuluskah hatimu mencintai aku
Bila aku pernah
Menyakiti hatimu
Maafkan aku lupakanlah aku
Bila itu maumu

Tuluskah hatimu mencintai aku
Bila aku pernah melakukan salah
Maafkan aku lupakanlah aku
Namun jangan tinggalkan cintaku

Jangan pernah dustai hati
Apabila memang
Sudah tak cinta lagi
Percuma bila terus bersama
Pastikan terpisah

Music :

Tuluskah hatimu mencintai aku
Bila aku pernah
Menyakiti hatimu
Maafkan aku lupakanlah aku
Bila itu maumu

Tuluskah hatimu mencintai aku
Bila aku pernah melakukan salah
Maafkan aku lupakanlah aku
Namun jangan tinggalkan cintaku

Tuluskah hatimu mencintai aku

Comments

Popular posts from this blog

Chord Guitar - Nusantaraku - Jamal Mirdad

  Intro : F Bb C F Bb C F Bb C F Bb C

Chord Guitar : Hati Yang Luka - Obbie Messakh

 

Chord Guitar - Pergi Tanpa Berita - The Mercy's