Angel Pfaff - Aku Cinta Padamu Skip to main content

Kunci Gitar - Dermaga Biru - Thomas Arya FT. Elsa Pitaloka

 

Angel Pfaff - Aku Cinta Padamu

Tiada seindah matamu
Yang jauh menembus di hati
Tiada ku ingkari kau ku cinta
Semenjak pertama aku berjumpa
Pandang denganmu

Kasih yang tumbuh bersemi
Bagaikan mimpi
Cinta yang sejati
Harapan cinta darimu

Harap kau tahu
Diriku ku mengharapkanmu
Sambutlah tanganku
Tuk membalut luka hati yang dulu
Aku cintamu

Merekah kuncup di hati
Yang mengering karena mentari
Kau siram air penyejuk jiwa
Bahagialah bahagianya diriku
Yang jatuh cinta

Kasih yang tumbuh bersemi
Bagaikan mimpi
Cinta yang sejati
Harapan cinta darimu

Harap kau tahu
Diriku ku mengharapkanmu
Sambutlah tanganku
Tuk membalut luka hati yang dulu
Aku cintamu

Music :

Tiada seindah matamu
Yang jauh menembus di hati
Tiada ku ingkari kau ku cinta
Semenjak pertama aku berjumpa
Pandang denganmu

Kasih yang tumbuh bersemi
Bagaikan mimpi
Cinta yang sejati
Harapan cinta darimu

Harap kau tahu
Diriku ku mengharapkanmu
Sambutlah tanganku
Tuk membalut luka hati yang dulu
Aku cintamu

Comments

Popular posts from this blog

Chord Guitar - Nusantaraku - Jamal Mirdad

  Intro : F Bb C F Bb C F Bb C F Bb C

Chord Guitar - Pergi Tanpa Berita - The Mercy's

Chord Guitar : Hati Yang Luka - Obbie Messakh